Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Показники діяльності Дніпровського районного суду м.Дніпродзержинська Дніпропетровської області за І півріччя 2013 року |
||
|
|
|
|
|
|
1 |
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду |
880 |
|
в т.ч.залишок справ і матеріалів, не розглянутих понад 1 рік |
35 |
2 |
Кількість справ і матеріалів, що надійшло |
3061 |
3 |
Кількість розглянутих справ і матеріалів |
|
4 |
Кількість справ і матеріалів, які не розглянуті на кінець періоду |
610 |
|
в т.ч.залишок справ і матеріалів, не розглянутих понад 1 рік |
54 |
5 |
Кількість скасованих судових рішень |
0 |
6 |
Кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду |
3 |
|
в т.ч. визнаних обґрунтованими |
0 |
7 |
Результати останнього опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються діяльності суду з вказівкою дати цього опитування (позитивний показник у відсотках) |
15 серпня 2012 року зручність умов перебування громадян у суді - 72%, якість та доступність інформації для відвідувачів суду - 79%, ефективність організації роботи суду - 66%, коректність та ввічливість ставлення суддів до відвідувачів суду - 93%, коректність та ввічливість ставлення працівників апарату суду до відвідувачів суду (сторін по справі) - 83% |
Показники діяльності Дніпровського районного суду м.Дніпродзержинська Дніпропетровської області за 2013 рік |
||
|
|
|
|
|
|
1 |
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду |
1665 |
|
в т.ч. залишок справ і матеріалів, не розглянутих понад 1 рік |
47 |
2 |
Кількість справ і матеріалів, що надійшло |
7072 |
3 |
Кількість розглянутих справ і матеріалів |
6910 |
4 |
Кількість справ і матеріалів, які не розглянуті на кінець періоду |
855 |
|
в т.ч. залишок справ і матеріалів, не розглянутих понад 1 рік |
121 |
5 |
Кількість скасованих судових рішень |
9 |
6 |
Кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду |
3 |
|
в т.ч. визнаних обґрунтованими |
0 |
7 |
Результати останнього опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються діяльності суду з вказівкою дати цього опитування (позитивний показник у відсотках) |
15 серпня 2012 року зручність умов перебування громадян у суді - 72%, якість та доступність інформації для відвідувачів суду - 79%, ефективність організації роботи суду - 66%, коректність та ввічливість ставлення суддів до відвідувачів суду - 93%, коректність та ввічливість ставлення працівників апарату суду до відвідувачів суду (сторін по справі) - 83% |