Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Загальні умови
|
|||
Посадові обов'язки
|
- Ведення первинного обліку справ і матеріалів, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством, забезпечення заповнення обліково-статистичних карток в електронному вигляді;
- Здійснення заведення обліково-статистичних карток на цивільні, адміністративні, кримінальні справи та справи про адміністративні правопорушення;
- Забезпечення зберігання судових справ та інших матеріалів;
- Здійснення підготовки судових справ із скаргами, поданнями для надсилання до судів вищих інстанцій;
- Ведення контрольних та зведених контрольних виконавчих проваджень;
- Здійснення обліку виконавчих документів, які передаються для виконання до державної виконавчої служби;
- Проведення перевірки відповідності документів у судових справах опису справи;
- Складання за встановленими формами статистичних звітів про результати розгляду судових справ.
- Здійснення підготовки та передачі до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію канцелярії суду за минулі роки;
- Здійснення видачі громадянам копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду, та судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку;
- Контроль за здачею справ до канцелярії суду, перевірка правильності оформлення справ і інформації щодо внесення даних по кожній справі в КП «Д-3».
|
||
Умови оплати праці
|
1) Посадовий оклад у розмірі 2000, 00 грн.;
2) Надбавка за ранг, надбавка за вислугу років – згідно чинного законодавства.
|
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
Строковий, до закінчення декретної відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею 3 річного віку.
|
||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
|
1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява, в якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
4) копія (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнена особова картка встановленого зразка (форма П2-ДС);
6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Строк подання документів: до 05.04.2017 року
|
||
Дата, час і місце проведення конкурсу
|
10 квітня 2017 року о 10 год. 00 хв.
за адресою: 51918, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, вул. Тритузна, 166, приміщення Дніпровського районного суду м. Дніпродзержинська
|
||
Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
|
Вітязь Христина Олександрівна
тел. (095) 324-04-25,
Науменко Юлія Ігорівна
тел. (050) 618-12-62;
|
Вимоги до професійної компетентності
|
||
Загальні вимоги
|
||
1
|
Освіта
|
вища освіта, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
|
2
|
Досвід роботи
|
Без вимог до стажу роботи
|
3
|
Володіння державною мовою
|
Вільне володіння державною мовою
|
Спеціальні вимоги
|
||
1
|
Освіта
|
за спеціальністю «Право», «Правознавство», «Правоохоронна діяльність»
|
2
|
Знання законодавства
|
Конституція України, Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про державну службу», Закон України «Про судоустрій і статус суддів», Закони України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних» та інші закони України та підзаконні нормативно – правові акти України.
|
3
|
Професійні чи технічні знання
|
Інструкція з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ № 173 від 17 грудня 2013 року.
|
4
|
Спеціальний досвід роботи
|
не потребує
|
5
|
Знання сучасних інформаційних технологій
|
Вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, Microsoft Office (Word, Excel).
|
6
|
Особистісні якості
|
- підтримка цінностей державної служби;
- принциповість, рішучість і вимогливість при прийнятті рішень;
- наполегливість;
- відповідальність;
- інноваційність та креативність;
- дипломатичність.
|
Загальні умови
|
|||
Посадові обов'язки
|
- Бере участь у здійсненні заходів щодо реалізації повноважень суду, визначених процесуальним законодавством та Законом України «Про судоустрій і статус суддів», є учасником кримінального провадження та цивільного процесу, здійснює функції, визначені ст. 49 ЦПК України та ст. 74 КПК України;
- Здійснює перевірку та забезпечує готовність залу судового засідання чи приміщення, в якому планується проведення виїзного засідання, до слухання справи і доповідає про їх готовність головуючому;
- Виконує розпорядження головуючого про приведення до присяги перекладача, свідків, експерта відповідно до законодавства;
- Забезпечує виконання учасниками судового процесу та особами, які є в залі судового засідання, розпоряджень головуючого;
- Проводить ознайомлення учасників судового процесу з матеріалами судової справи;
- Забезпечує виконання вимог процесуального законодавства щодо проведення закритого судового засідання та вживає заходів до обмеження входу до залу судового засідання сторонніх осіб;
- Виконує інші розпорядження головуючого, старшого судового розпорядника, доручення голови суду, доручення керівника апарату суду щодо забезпечення належних умов для проведення судового засідання.
|
||
Умови оплати праці
|
1) Посадовий оклад у розмірі 2000, 00 грн.;
2) Надбавка за ранг, надбавка за вислугу років – згідно чинного законодавства.
|
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
Безстрокове
|
||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
|
1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява, в якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
4) копія (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнена особова картка встановленого зразка (форма П2-ДС);
6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Строк подання документів: до 05.04.2017 року
|
||
Дата, час і місце проведення конкурсу
|
10 квітня 2017 року о 10 год. 00 хв.
за адресою: 51918, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, вул. Тритузна, 166, приміщення Дніпровського районного суду м. Дніпродзержинська
|
||
Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
|
Вітязь Христина Олександрівна
тел. (095) 324-04-25,
Науменко Юлія Ігорівна
тел. (050) 618-12-62;
|
Вимоги до професійної компетентності
|
||
Загальні вимоги
|
||
1
|
Освіта
|
вища освіта, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
|
2
|
Досвід роботи
|
Без вимог до стажу роботи
|
3
|
Володіння державною мовою
|
Вільне володіння державною мовою
|
Спеціальні вимоги
|
||
1
|
Освіта
|
за спеціальністю «Право», «Правознавство», «Правоохоронна діяльність»
|
2
|
Знання законодавства
|
Конституція України, Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про державну службу», Закон України «Про судоустрій і статус суддів», Закони України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних» та інші закони України та підзаконні нормативно – правові акти України.
|
3
|
Професійні чи технічні знання
|
Інструкція з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ № 173 від 17 грудня 2013 року.
|
4
|
Спеціальний досвід роботи
|
не потребує
|
5
|
Знання сучасних інформаційних технологій
|
Вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, Microsoft Office (Word, Excel).
|
6
|
Особистісні якості
|
- підтримка цінностей державної служби;
- принциповість, рішучість і вимогливість при прийнятті рішень;
- наполегливість;
- відповідальність;
- інноваційність та креативність;
- дипломатичність.
|
Загальні умови
|
|||
Посадові обов'язки
|
- Організовує прийом, реєстрацію та розподіл кореспонденції, що надійшла до суду.
- Веде наряди згідно номенклатури основних нарядів канцелярії суду.
- Здійснює контроль за відкликанням виконавчих документів у разі припинення виконання.
- За дорученням керівника апарату суду розглядає звернення та готує проекти відповідей на них.
- Проводить облік і контроль за виконанням судових доручень інших судів.
- Бере участь у здійсненні заходів з підвищення кваліфікації працівників суду, які займаються первинним обліком.
- Здійснює прийом громадян та представників юридичних осіб.
- Здійснює реєстрацію вхідної кореспонденції.
- Веде аналітичну роботу з різних напрямів діяльності суду відповідно до внутрішнього розподілу обов’язків між консультантами суду.
- Здійснює контроль за веденням обліку та зберіганням судових справ.
- Забезпечує своєчасне складання та оформлення звітів, аналізів, узагальнень щодо кількості та руху судових справ.
- Здійснює контроль за роботою по підготовці і передачі до архіву суду закінчених провадженням справ, картотек, журналів, нарядів.
- Веде облік та здійснює виконання справ по оголошенню розшуку боржників.
- Виконує інші доручення голови суду, керівника апарату суду.
|
||
Умови оплати праці
|
1) Посадовий оклад у розмірі 2000, 00 грн.;
2) Надбавка за ранг, надбавка за вислугу років – згідно чинного законодавства.
|
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
Строковий, до закінчення декретної відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею 3 річного віку.
|
||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
|
1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява, в якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
4) копія (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнена особова картка встановленого зразка (форма П2-ДС);
6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Строк подання документів: до 05.04.2017 року
|
||
Дата, час і місце проведення конкурсу
|
10 квітня 2017 року о 10 год. 00 хв.
за адресою: 51918, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, вул. Тритузна, 166, приміщення Дніпровського районного суду м. Дніпродзержинська
|
||
Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
|
Вітязь Христина Олександрівна
тел. (095) 324-04-25,
Науменко Юлія Ігорівна
тел. (050) 618-12-62;
|
Вимоги до професійної компетентності
|
||
Загальні вимоги
|
||
1
|
Освіта
|
вища освіта, спеціаліст або магістр
|
2
|
Досвід роботи
|
Без вимог до стажу роботи
|
3
|
Володіння державною мовою
|
Вільне володіння державною мовою
|
Спеціальні вимоги
|
||
1
|
Освіта
|
за спеціальністю «Право», «Правознавство», «Правоохоронна діяльність»
|
2
|
Знання законодавства
|
Конституція України, Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про державну службу», Закон України «Про судоустрій і статус суддів», Закони України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних» та інші закони України та підзаконні нормативно – правові акти України.
|
3
|
Професійні чи технічні знання
|
Інструкція з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ № 173 від 17 грудня 2013 року.
|
4
|
Спеціальний досвід роботи
|
не потребує
|
5
|
Знання сучасних інформаційних технологій
|
Вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, Microsoft Office (Word, Excel).
|
6
|
Особистісні якості
|
- підтримка цінностей державної служби;
- принциповість, рішучість і вимогливість при прийнятті рішень;
- наполегливість;
- відповідальність;
- інноваційність та креативність;
- дипломатичність.
|
Загальні умови
|
|||
Посадові обов'язки
|
- Бере участь у здійсненні заходів щодо реалізації державної політики з кадрових питань в апараті суду.
- Готує та контролює документацію для продовження терміну перебування на державній службі працівникам апарату суду в установленому законодавством порядку.
- Готує проекти наказів про призначення на посади в апарат суду, переведення на інші посади, звільнення з посад, з інших кадрових питань та здійснює їх реєстрацію.
- Здійснює реєстрацію наказів голови місцевого суду з кадрових питань.
- Виконує доручення голови суду та керівника апарату суду щодо організації роботи суду з кадровим резервом, формування кадрового резерву на посади в апараті суду та контролю за виконанням річних планів підготовки кадрового резерву, узагальнює практику роботи з кадрами, вносить голові суду та керівникові апарату пропозиції щодо її вдосконалення.
- Готує матеріали для проведення конкурсного відбору на посади державних службовців апарату суду, атестації та проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями апарату суду покладених на них обов'язків і завдань.
- Здійснює вивчення та оформлення матеріалів осіб, які претендують на зайняття посад в апараті суду, попереджує їх про встановлені законодавством обмеження, пов'язані з прийняттям на державну службу та проходженням державної служби, ознайомлює із Загальними правилами поведінки державного службовця.
- Забезпечує збір інформації та складає графік відпусток суддів та працівників апарату суду, контролює його виконання.
- Проводить роботу з обліку, зберігання та оформлення особових справ та трудових книжок суддів і працівників апарату суду.
- Уживає заходів щодо забезпечення своєчасного щорічного подання суддями і працівниками апарату суду декларацій про доходи, зобов'язання фінансового характеру та майновий стан державних службовців щодо себе та членів своєї сім'ї, узагальнює інформацію та надсилає її у відповідні органи.
- Оформлює матеріали про прийняття присяги державними службовцями апарату суду, присвоєння рангів державним службовцям, вносить відповідні записи до трудових книжок.
- Обліковує стаж роботи суддям та працівникам апарату суду, що дає право на надбавку за вислугу років, здійснює контроль за встановленням надбавок та наданням відпусток відповідної тривалості, готує проекти наказів щодо встановлення цих надбавок.
- Відповідальний за своєчасним наданням матеріалів на суддів для проходження ними кваліфікаційної атестації.
- Готує матеріали на заохочення працівників суду, веде відповідний облік.
- Здійснює оформлення документів за підсумками проведення службового розслідування.
- Виконує інші доручення керівника апарату суду.
|
||
Умови оплати праці
|
1) Посадовий оклад у розмірі 2000, 00 грн.;
2) Надбавка за ранг, надбавка за вислугу років – згідно чинного законодавства.
|
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
Безстрокове
|
||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
|
1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява, в якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
4) копія (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнена особова картка встановленого зразка (форма П2-ДС);
6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Строк подання документів: до 05.04.2017 року
|
||
Дата, час і місце проведення конкурсу
|
10 квітня 2017 року о 10 год. 00 хв.
за адресою: 51918, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, вул. Тритузна, 166, приміщення Дніпровського районного суду м. Дніпродзержинська
|
||
Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
|
Вітязь Христина Олександрівна
тел. (095) 324-04-25,
Науменко Юлія Ігорівна
тел. (050) 618-12-62;
|
Вимоги до професійної компетентності
|
||
Загальні вимоги
|
||
1
|
Освіта
|
вища освіта, спеціаліст або магістр
|
2
|
Досвід роботи
|
Без вимог до стажу роботи
|
3
|
Володіння державною мовою
|
Вільне володіння державною мовою
|
Спеціальні вимоги
|
||
1
|
Освіта
|
за спеціальністю «Право», «Правознавство», «Правоохоронна діяльність»
|
2
|
Знання законодавства
|
Конституція України, Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про державну службу», Закон України «Про судоустрій і статус суддів», Закони України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про захист персональних даних» та інші закони України та підзаконні нормативно – правові акти України.
|
3
|
Професійні чи технічні знання
|
Інструкція з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ № 173 від 17 грудня 2013 року.
|
4
|
Спеціальний досвід роботи
|
не потребує
|
5
|
Знання сучасних інформаційних технологій
|
Вміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, Microsoft Office (Word, Excel).
|
6
|
Особистісні якості
|
- підтримка цінностей державної служби;
- принциповість, рішучість і вимогливість при прийнятті рішень;
- наполегливість;
- відповідальність;
- інноваційність та креативність;
- дипломатичність.
|